Analyse en testen: de drivers van resultaat

Het heeft een sterke groei aan extra inkomsten opgeleverd voor onze klanten.





IDENTIFICEREN

Webfalcon past kwantitatieve en kwalitatieve analyses toe om A/B testing opportunities te identificeren en prioriteren. Deze wetenschappelijke aanpak is het fundament voor iedere campagne. Bezoekers naar uw website realiseren we met email, zoekmachine adverteren, zoekmachine optimalisatie, social media en display advertising.



OPTIMALISEREN

Webfalcon is al jarenlang succesvol in het aantrekken van de juiste doelgroepen. Op wekelijkse basis, testen en verbeteren we de performance van onze campagnes. Om de testsnelheid te verhogen, plannen we onze tests op basis van meerdere hypotheses en aandachtsgebieden: marketingkanalen, pagina’s, flows, advertenties of zelfs hele websites.






MAXIMALISEREN

Webfalcon voert meerdere tests tegelijkertijd uit, terwijl de gegevens worden gebruikt die tijdens elke test zijn verzameld om de aanstaande tests continu te prioriteren. Dit zorgt voor een snel rendement op uw investering. Webfalcon scoort hoger en converteert beter.